Elindult a WEB Trend rendszer
Utolsó módosítás: 2014.09.19
A WEB Trend rendszer segítségével a biztosításközvetítők látványos WEB felületen keresztül, hasznos információkat és funkciókat oszthatnak meg ügyfeleikkel.
A WEB Trend szolgáltatás keretében két szolgáltatás csomagot kínálunk:
1. A sztenderd csomag igénylése esetén az általunk elkészített grafikai megjelenést szabjuk a megrendelő arculatára, a következő elemek tekintetében:
- A megrendelő logójának megjelenítése a portálon;
- A megrendelő cég nevének feltüntetése az oldalon;
- A megrendelő által átadott arculati elemek alapján a portál alapszíneinek testreszabása.
A csomag nem igényel kezdeti beruházást a megrendelő részéről.
A fent felsorolt testreszabást ingyenesen végezzük el.
A szolgáltatás fix havi díja: 5.000,- Ft + Áfa.
A sztenderd grafikai megjelenés mintaképe az alábbi képen látható.
2. Az Extra csomag igénylése esetén a megrendelő által elvárt egyedi megjelenés szerint készítjük el a portált. A grafikai megjelenést a megrendelő is elkészíttetheti saját grafikusával, illetve megrendelheti tőlünk is annak elkészítését.
A csomag igénybevétele kezdeti beruházást igényel a megrendelő részéről. Az átalakítás, illetve a grafikai munka költségére egyedi árajánlatot adunk. Az egyedi megjelenés a szolgáltatás havi díját nem befolyásolja.
A szolgáltatás fix havi díja: 5.000,- Ft + Áfa.
Milyen előnyei vannak egy portál rendszernek?
- Egyszerűen kezelhető;
- Látványos grafikai felülettel rendelkezik;
- Nem igényel kezdeti befektetést;
- Kiszámíthatóak a költségei;.
- Keresőbarát, vagyis biztosítja, hogy az ügyfelek internetes keresései során az oldal az elsők között jöjjön fel;
- Számos, az ügyfelek számára fontos funkciót tartalmaz;
- Az SK Trend folyamatos support-ot biztosít;
- Jól illeszkedik a tarifáló rendszerhez.
Milyen funkciókat tartalmaz, ami miatt több ügyfelem lesz?
A portál rendszerbe bármilyen Ön által kiívánt funkciót be lehet építeni. Az eddigi kérések alapján felsorolunk néhányat, amelyeket partnereink már kértek, ezért az része a rendszernek és nem igényel fejlesztést. A felsorolás nem teljes, csak példa jelleggel emelünk ki néhányat.
- Felhasználói azonosítás (beléptetés a rendszerbe);
- Keresés az oldalon;
- Felhasználó korábbi szerződéseinek megtekintése;
- Új biztosítás tarifálása (termékenkénti link)
- Kapcsolat a biztosításközvetítővel;
- Internetes blog írása;
- Sajtómegjelenések;
- Biztosítási hírek;
- Aktuális akciók;
- Letölthető dokumentumok;
- Partnerek, és azok elérhetősége;
- Termékinformációk;
- Személyi titkár;
- stb...